Allra käraste magsjuka
Publicerat den

Godmorgon på er!
Okej.. jag hade tänkt att vara lite extra öppen i detta inlägget så njut. Igårkväll var jag bara hemma med älskade familjen + morfar. Mådde dåligt hela kvällen men trodde bara att det var för att jag var så trött. Men iallafall så gick jag upp och la mig, somnade direkt. Vaknade sedan upp runt två, mådde sjukt illa så jag låg och vred och vände mig tills klockan slog fyra och då jävlar kom det upp. Med andra ord, jag spydde något brutalt mycket. Sorry för öppenheten men jag varnade er.. Iallafall så jag låg och spydde i två timmar ungefär, somnade sedan om för att illamåendet försvann för ett tag men icke sa nicke, det fanns mer i min mage som ville upp. Så vaknade vid åtta och började råspy igen.. Inte så kul på jullovet och allting? Har sabbat hela veckan nu.. skulle shoppa en massa och sola och fira jul med andra släkten men nix, vi får stanna hemma. Hela familjen typ, eller juste dom kan ju åka så är jag hemma? :D Smart tjej. Men jaja så har min natt/julafton varit, kul huh?
 
Julklapparna är jag iallafall super glad över, fick massa skönhetsprodukter, smink, smycken, pengar, kläder, presentkort osv. Superbra saker! Men nu känns det som att jag förstört hela julen, fuck myself.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?