Lägger ner Facebook och satsar på bloggen!
Publicerat den

Hej goingar!♥
Nattstad.se känns så fel att blogga på, alla som bloggar där är så beroende av läsare och ja, då tänker ju ni att jag passar in där men vet ni vad? Jag tänkte på en sak idag, att nej jag vill inte hålla på att fjanta mig för att få läsare. jag bloggar dels för min egna skull, för att jag älskar att skriva ut mig osv. Sen bloggar jag för dom läsare som VILL läsa min blogg och som verkligen bryr sig.Från och med nu kommer jag inte hålla på att länka min blogg på Facebook så allting. Jag kommer länka den en gång till så alla vet vart ni har mig och vart ni kan läsa om mig, sen är det slut. Jag orkar inte hålla på längre, nu kommer jag bara satsa på bloggen sen får ni bestämma själva om ni vill läsa eller inte. Sen hoppas jag ju absolut att ni kommer stanna här och läsa, för jag kommer satsa nu, på riktigt! Bara på denna bloggen, ingen annan! I hope you stay ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?