I'm a bad girl.
Publicerat den

Hello hotties!
Sjukt roligt lov känner jag.. Ligger i sängen och kollar på astrid lindgrens gamla filmer, visst det är mysigt men jag vill göra nått? Vill fan inte ligga hemma i min säng hela dagarna.. Men iallafall så kommer jag ligga här tills imorgon kväll ungefär, hur mycket jag än vill gå upp så går det inte pga att jag är så svag. Så nej det är inte alls roligt! Men tack och lov så fick jag det nu och inte typ dan innan älsklingen kommer hem, då ligger jag hellre sjuk nu när han ändå inte är hemma. Så det är ju en lättnad. Hinner bli frisk tills han kommer hem på söndag typ. 
 
Allt jag fått i mig idag är två glas blåbärssoppa och en skorpa. Vägde mig för två timmar sen ungefär då jag verkligen var tom och då vägde jag 46kg.. Den siffran var skrämmande, jag vill inte väga under 50. Men jajajaja, så har min dag varit. Imorgon skulle jag egentligen firat med andra sidan av släkten men nix, jag och pappa blir hemma så mamma får åka och fira. Nu ska jag kolla på tv och bara vila, hör aaaav mig.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?