Ny start med en ny blogg!
Publicerat den

Hej vänner! Denna bloggen startar jag nu upp igen efter en massa byten med bloggportaler hit & dit. Alla namn med mitt namn är uppdagna om man inte vill heta typ llllllliiiiiiinnnnnnn.blogg.se och det känner inte jag är någon bra idé hehe. Så jag tar mig tillbaka till den gamla vanliga bloggen där jag egentligen startade min "bloggkarriär".
 
För er som inte vet vem jag är så finns det en liten info-ruta "om mig" här bredvid till höger. Är det något mer nu undrar över så är det bara att ställa frågor i kommentarsfältet. Jag ska svara så ofta jag kan och uppfylla alla era önsemål. Uppdateringen kommer varierande beroende på hur jag jobbar osv. Men minst en gång per dag, det kan jag lova! Hoppas ni kommer trivas här och vill kika in flera gånger. Big hugs
 
   






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?