Svar på frågestund!
Publicerat den


Varför äru så söt:)? - Haha jadu, nej men tack!
Kan jag få ditt nummer? :) - Jag ger inte mitt nummer till vem som helst så nej tyvärr ;)
Varför tar du p-piller? Och bryr du dig om folk i andra länder, alltså skickar pengar, gillar foton på facebook m.m - Jag tar p-piller för att dämpa min mensvärk! Ja klart jag bryr mig om folk i andra länder, skulle jag vinna på lotto eller nått sånt så skulle jag skänka en stor del ut av det till fattiga länder! Och ja, jag gillar såna bilder!
Så jäkla snygg :) Tränar du någonting? - Aw tack vad glad jag blir! :) Nej jag tränar faktiskt ingenting, jag sitter hemma och proppar i mig chis och läsk och sånt hihi.
vad har du för nummer? ;) - Som sagt så ger jag inte ut det!
berätta allt som hänt mellan dig o joar - Det är en väldigt lång historia, allt gick för fort och jag visste inte vad jag ville innerst inne så ja, det finns inte så mycket att säga om det!
Är du ute efter ett seriöst förhållande eller vill du "strula" runt? ;) - Jag är mer förhållande typen än den där "strula runt" typen om man säger så, alltså ska jag ha ett förhållande så ska det självklart vara seriöst, vad är det annars för mening liksom?
Har du haft sex med joar ? - Det är ingen annan som behöver veta nått om det förutom jag och han!
Är du nöjd över din kropp ? Ja, jag trivs faktiskt med min kropp om jag ska vara ärlig!
Varför säger du jämt att du har naken bilder på din blogg på Facebook ? Haha, för att jag vill ha mer läsare patetisk som jag är :D
Vad hände mellan dej och fillip? - Ojojoj, vart ska man börja? Nej men vi va tillsammans förut i nio månader, gjorde slut, blev tillsammans igen, gjorde slut, blev tillsammans igen och nu snackar vi inte ens. Det är sjukt komplicerat!
Dina 3 bästa vänner? - Kan inte peka ut tre, dom få vänner jag har är lika mycket älskade.
Hur många har du haft sex med? - Jag har haft det med några stycken, inte två siffrigt!! Men jag kan bara säga det att alla jag haft det med har jag vart tillsammans med eller på g! ;)
Vem är "älsklingen" du skriver om hela tiden? - Det var förut, det finns ingen älskling längre. Eller jo det gör det, men tänker inte säga nått namn hihih.
Vad hände mellan dig och Joar? - Har svarat på det längre upp!
Hur många år var du när du förlora oskulden? - Jag var 13, råder er till att vänta ett tag till hehe, men jag var tillsammans med den killen och vi hade det seriöst så ja :)
Är du kär just nu? - Ja, det är jag.
I vem isf? - Det tänker jag inte ta nu!
har du haft sex någon gång? - Ja, det har jag!
vad är det första du skulle tänka på om du fick reda på att du ska dö? - Oj, det vet jag inte. Jag tror jag skulle drabbas av panik och ställa mig vid en vägg och dunka huvet i väggen typ...
vad skulle du göra om du bara hade en månad kvar att leva utav ditt liv? - Jag vet inte, typ göra helt galna grejer som man aldrig skulle våga annars :D
vilka bloggar läser du och varför? - Jag läser faktiskt knappt några bloggar hehe :D
favvo ställning? - Haha vad är det för fråga? Snacka om att gå över gränsen :P
på din blogg, kan du inte börja skriva lite mer om roliga saker.. asså du vet typ vad dagens folk vill läsa.. inte bara vad du gjort idag.. ingen läser de ;P - Haha jo det är klart jag kan göra det!
Älskar din blogg! - Aw tsck söötnos, vad glad jag blir! :D
Favorit låtar? - Dansa Pausa, starships, Payphone och lite andra!
Några saker du ångrar i ditt liv? - Jag ångrar mycket, kan inte sätta fingret på exakt vad!
Kan du länka min blogg? (a) - Ja det kan jag, om du länkar min ;)
Varför byter du namn och blogg så ofta? T.ex Saga, Ella osv. :) - Haha den frågan får jag ofta, men det är bara för att jag är allmänt störd. Nej men jag hatar mitt namn och har alltid gjort det, ska byta namn men vet dock inte till vad än ;)
Hur många och vilka har du haft sex med och hur många har du visat brösten för? - Hur många svarar jag på längre upp, vilka tänker jag verkligen inte säga men alla har vart mina pojkvänner. Sen hur många jag visat brösten för? Hahaha wtf? Hur ska jag veta det? Inte många kan jag säga iallafall :P
Framtidsdrömmar? - Utbildad till frisör, egen villa, man, barn, rik och allmänt känd (skämt å sido).

Hoppas ni fick svar på det ni ville veta! Är det nått mer så är det bara att kommentera vilket inlägg som helst och fråga så svarar jag sen! :) Puuuuuuusss.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?